torsdag 15. april 2010

hvis jeg sier jeg elsker deg...

Hvis jeg sier jeg elsker deg...


Hvis jeg sier jeg hater deg, hater du meg da? Hvis jeg sier jeg savner deg, savner du meg da? Hvis jeg sier jeg er glad i deg, er du glad i meg da? Men hva om jeg sier jeg elsker deg da? Elsker du meg da også? Hvis jeg sier det fra bunnen av mitt hjerte. Hvis jeg sier det med tårer i øynene. Hvis jeg sier det med hjertet mitt blottet. Elsker du meg da? Hvis jeg sier jeg elsker deg, hva gjør du da?

Hvis jeg sier følelser, hva tenker du da? Smerte? Kjerlighet? Jeg tenker på deg. Du er det som har bringt frem alle følelsene i meg på en gang. Når jeg ser deg blir jeg sint, trist, glad og alt på en gang. Du kontrollerer på en måte følelsene mine. Samtidig som du får dem ut av kontroll.

Hvorfor jeg måtte velge akkuratt deg? Det vet jeg ikke. Skulle egentlig ønske jeg ikke gjorde det. For du har ikke tid til meg. Det er i hert fall det du tror. Så da må jeg vente. Men jeg kan ikke vente i all evighet heller. Det må du da forstå. Hvordan følelsene mine er om en uke eller et år kan jeg ikke bestemme, så jeg kan ikke love deg at jeg venter på deg.

Hvis jeg hadde kunnet bestemme at jeg kunne føle det samme for deg for alltid, hadde jeg nok ikke gjort det uansett. Helt alene, bare jeg, helt til du har tid til overs til en jente? Nei, det klarer jeg nok ikke. Du får nok ta meg nå hvis du vil ha meg, for fremtiden er det ingen av oss som kan forutse.

Ja, jeg vil kysse deg. Ja, jeg vil at du skal hole rundt meg. Men blir det ikke litt feil om du ikke er klar for meg? Jeg kan ikke si jeg er helt sikker på om det blir verken feil eller riktig. Vi har jo hatt vår historie sammen. Vi har jo tross alt skjent hverare siden viv ar bitte-bitte små. Da jeg lå i lekegrinna å så på deg og ikke ante hva slags merkerlig ting som tittet tilbake.

Rare greier dette her. Vi får vel bare ta tiden til takke og se hva som kjer. Når du er klar så gi beskjed så skal jeg fortelle deg hvordan det går. Inntil da kan du glemme meg. Om jeg ikke er god nok for deg så er det synd for deg. Det er du som gr glipp av noe. Om du ikke hr tid til meg som kjæreste, har du heller ikke tid til meg som venn. Jeg kan i hvertfall fortelle deg en ting; hvis jeg sier jeg elsker deg... mener jeg det ikke.

3 kommentarer:

  1. helle thorvaldsen15. april 2010 kl. 12:53

    ville bare si at det var en sykelig bra stil!
    altfor søtt og altfor sant! tnaaa :>

    SvarSlett
  2. tusen takk ^^ det var kjempesnilt :)

    SvarSlett
  3. Do you realize there's a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will trigger intense feelings of love and impulsive attractiveness for you deep within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, treasure and care for you with all his heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him try harder than before to do his best at looking after your relationship.

    In fact, fueling this dominant instinct is absolutely mandatory to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon find him expose his heart and soul to you in such a way he haven't expressed before and he will perceive you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.

    SvarSlett